امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 26, 2019

Chatbox named a Gartner 2019 Cool Vendor and inks new partnership with Ytel

SEATTLE, June 26, 2019 /PRNewswire/ -- Chatbox, a leading provider of enterprise messaging solutions, today announced its inclusion in the May 2019 Cool Vendors in CRM Customer Service and Support ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A5DD1EAA7214008AF085BD79821CD0D&url=http%3a%2f%2fsip-trunking.tmcnet.com%2fnews%2f2019%2f06%2f26%2f8979317.htm&c=14242283564528844546&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment