امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

Brands Use Data To Find New Loyalists

"We are constantly testing and learning," she said. Brian Schmidt, second from right, Director of CRM & Retention, Fender Musical Instruments, said his team once sent 60,000 welcome emails to people ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=209E031FE2374EDB9C7F15C8AFE85896&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f337110%2f&c=2734613194715249433&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment