امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 26, 2020

14 cities, 80 outlets: How WishADish is bringing management solutions to restaurants beyond metros

The SaaS startup, founded by two ex-KPMG employees, looks after end-to-end backend needs with its one-stop management solution for restaurants that includes cloud-based POS billing, inventory ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB2B7FF5A1CA4C96B270FE286998765C&url=https%3a%2f%2fyourstory.com%2f2020%2f03%2fdelhi-restaurant-management-startup-wishadish&c=3502500379944651594&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment