If you asked someone 30 years ago what customer relationship management (CRM) meant, you’d get a very different answer than if you asked that question today. Back then, says Jon Aniano, vice president ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=988C5BEEF4B54314BB707D12890F897E&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbrandviews%2fzendesk%2fhow-to-choose-the-best-crm-for-your-business-needs-02298864&c=7990016949948722866&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment