امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 27, 2020

What Do You Have Lined Up: Structuring Your Sales Funnel

Some will be ready to move forward immediately. Others will need more time (sometimes a lot more time). This is where customer relationship management (CRM) becomes crucial: Keep track of longer-term ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DA5F1056DA9142FB9D883DC78A458B86&url=https%3a%2f%2fwww.ravepubs.com%2fwhat-do-you-have-lined-up-structuring-your-sales-funnel%2f&c=15792180121342606752&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment