امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 31, 2020

Salesforce.com: A Steady Industry Leader And A Buy Taking Patent Dynamics Into Account

CRM's patent activity/dynamics with patent scorecard, weekly and historical patent value, risk and disruptive scores in relation with competitors and stock pric ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=988C5BEEF4B54314BB707D12890F897E&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4335356-salesforce-com-steady-industry-leader-and-buy-taking-patent-dynamics-account&c=10049573517733044414&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment