امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 26, 2020

Top 5 Ways to Leverage Patient Feedback Software

In this way, it would be possible to provide the best Patient Experience. You can integrate your Patient Feedback Software with CRM details of your patients like name, address, phone number, birth ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB2B7FF5A1CA4C96B270FE286998765C&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2ftop-5-ways-to-leverage-patient-feedback-software%2f&c=17859169289624888022&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment