امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 29, 2020

Off-premises Experts Share Actions to Implement Now

Their advice ranges from launching a customer relationship management, or CRM, system to identify and communicate with your best customers in a personal way, to bringing brand fans “into the problem ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A16292F5E34C48D0AE465E158B6A04FB&url=https%3a%2f%2fwww.franchisetimes.com%2fnews%2fMarch-2020%2fOff-premises-Experts-on-Actions-to-Implement-Now%2f&c=9581546680488489466&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment