امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 31, 2020

The Fundamentals of CRM Data Management

Find out in our eBook, The Fundamentals of CRM Data Management. In it, we reveal: The primary reason 40% of business initiatives fail to reach their goals How to avoid the pitfalls of poor CRM data ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64FF5C0B8FC8456583148E70DB014F53&url=https%3a%2f%2fwww.csoonline.com%2fresources%2f200755%2fthe-fundamentals-of-crm-data-management&c=836150778883489231&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment