امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 28, 2020

TriageLogic® Implementing Virtual Call Centers with Telehealth Systems to Address COVID-19

TriageLogic is implementing quickly deployable solutions for healthcare organizations to set up their doctors and medical staff for remote patient visits during the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=201DD9DBE25F46FA81993BB21DD4F902&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f20%2f03%2fp15689713%2ftriagelogic-implementing-virtual-call-centers-with-telehealth-systems-to-address-covid-19&c=5113512980332727501&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment