امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 31, 2020

Hotel Sales Teams: Two Sales Tasks You Can Do This Week To Get Ready For The Rebound - By Doug Kennedy

Consider including something fun such as your personal list of top-10 classic movies at AmazonPrime or NetFlix. 2) Master the use of your sales CRM. When travel fully reopens, the competition is going ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64FF5C0B8FC8456583148E70DB014F53&url=https%3a%2f%2fwww.htrends.com%2ftrends-detail-sid-110025.html&c=15216601877274966495&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment