امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 27, 2020

10 Startups Developing Tech For M&A Deal Sourcing

From algorithm-driven networks to CRM-mining platforms, these startups are redefining the ways investors and companies connect. Software startups are looking to streamline the earliest stage of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DA5F1056DA9142FB9D883DC78A458B86&url=https%3a%2f%2fwww.cbinsights.com%2fresearch%2fdeal-sourcing-startups%2f&c=3153358311868684279&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment