امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 30, 2020

Global Telecom CRM Market 2020 Industry Analysis, Opportunities, Segmentation & Forecast To 2026

The purpose of the report is to provide a comprehensive and detailed analysis for the industry Telecom CRM. The report takes 2020 as the base year and considers a wide range of factors affecting the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2386792516A34E478D2880B5DC700CD8&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fglobal-telecom-crm-market-2020-industry-analysis-opportunities-segmentation-forecast-to-2026-2020-03-30&c=298482221195476230&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment