امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 31, 2020

Quality CRM Data: The Key to Delivering Great Customer Experiences

Tap the full power of your CRM to meet the challenge. In this white paper from the data quality experts at Validity, you’ll discover how to leverage high-quality CRM data to: Deliver personalized, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=988C5BEEF4B54314BB707D12890F897E&url=https%3a%2f%2fwww.computerworld.com%2fresources%2f200771%2fquality-crm-data-the-key-to-delivering-great-customer-experiences&c=17322027510769971366&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment