امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 29, 2020

E1040: Figma CEO & Co-Founder Dylan Field shares insights on crucial moments in Figma’s creation, overcoming SaaS burnout,

Fiverr. Find the perfect freelance services for your business. Go to Fiverr.com and use code TWIST to receive 10% off your first order. Zendesk. A service-first CRM company with support, sales, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F71B44120535406AB746DCECB9734911&url=https%3a%2f%2fthisweekinstartups.com%2fe1040-figma-ceo-co-founder-dylan-field-shares-insights-on-crucial-moments-in-figmas-creation-overcoming-saas-burnout-active-vs-passive-user-pricing-getting-greylock-sequoia-to-invest-after%2f&c=6986916577674948301&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment