امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 29, 2020

Commercient and One Point One Group Signed Partnership to Provide Salesforce Customers Premier Cloud Technology

With more than 20 apps on Salesforce’s AppExchange, Commercient actively works with ERP/CRM consultants to provide hassle-free, fully supported integrations that successfully integrate their customers ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F71B44120535406AB746DCECB9734911&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f809027&c=15690087041094729349&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment