امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 29, 2020

Brands on Fire: SmileDirectClub

Because of that intimacy, a robust marketing system buoyed by a CRM is critical, Sheldon says. The brand relies on paid social—specifically Facebook and Instagram for reach—and TV advertising to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A16292F5E34C48D0AE465E158B6A04FB&url=https%3a%2f%2fwww.chiefmarketer.com%2fbrands-on-fire-smiledirectclub%2f&c=7387863745183348064&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment