امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 30, 2020

6 Steps to Taking Your Startup Accelerator 100 Percent Virtual

So you have your next startup accelerator program going on right now or coming up fast. You may be asking yourself, how do I provide as much value without face-to-face relationships? Can I have as big ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A0C25B118A641D4AF74906FAE74D42F&url=https%3a%2f%2fwww.chron.com%2fbusiness%2farticle%2f6-Steps-to-Taking-Your-Startup-Accelerator-100-15167556.php&c=10113668676481648246&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment