امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 31, 2020

What is your COVID-19 story?

Reno, Nev: (Tuesday, March 31, 2020) – As the number of people and communities impacted by the novel coronavirus ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=988C5BEEF4B54314BB707D12890F897E&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f20%2f03%2fg15712402%2fwhat-is-your-covid-19-story&c=10053975246583795146&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment