امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 28, 2020

3 Types of CRM: Everything You Need to Know

The best way to address the challenge is with the right tool, in this case a good CRM. But for anyone as yet unfamiliar with the CRM market, there’s a lot to learn. To start, there are three main ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=201DD9DBE25F46FA81993BB21DD4F902&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbrandviews%2fzendesk%2f3-types-of-crm-everything-you-need-to-know-02297846&c=11543620679592784753&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment