امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 28, 2020

Customer Relationship Management: A Guide

Over the past 30 years, the term customer relationship management (CRM) has evolved with the times—what was once seen as a tool designed to provide visibility into a company’s sales pipeline has ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=201DD9DBE25F46FA81993BB21DD4F902&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbrandviews%2fzendesk%2fcustomer-relationship-management-a-guide-02297844&c=4240828418055526325&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment