امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 30, 2020

6 Strategies for Facebook and Instagram Advertising During the COVID-19 Pandemic

General best practice rule is to leave it no more than two fields, such as name and email address. Integrate with your CRM provider and set up your welcome newsletter to ensure that you immediately ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A0C25B118A641D4AF74906FAE74D42F&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fonline-marketing%2f6-strategies-for-facebook-and-instagram-advertising-during-the-covid-19-pandemic-02296881&c=2354956182915715797&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment