امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 29, 2020

Best ETFs of 2020: The Global X Cloud Computing Fund Should Be a Winner

This article is a part of InvestorPlace.com's Best ETFs for 2020 contest. Dana Blankenhorn's choice for the contest is the Global X Cloud Computing Fund (NASDAQ:CLOU).Since the start of 2020, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F71B44120535406AB746DCECB9734911&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fbest-etfs-2020-global-x-150442702.html&c=16679053957237065180&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment