امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 26, 2020

Tech company collective fund fully-integrated CRM system

Members of the Financial Services Tech Task Force initiative have come together in order to fund a free CRM system for brokers to use during the COVID-19 outbreak. The system is available to all UK ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB2B7FF5A1CA4C96B270FE286998765C&url=https%3a%2f%2fwww.mortgageintroducer.com%2ftech-company-collective-fund-fully-integrated-crm-system&c=3936226716286580570&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment