Wealthtech: wealth managers rate their process of creating and sharing investment advice as poor to average, a report reveals.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A16292F5E34C48D0AE465E158B6A04FB&url=https%3a%2f%2fwww.crowdfundinsider.com%2f2020%2f03%2f159474-wealthtech-wealth-managers-rate-their-process-of-creating-and-sharing-investment-advice-as-poor-to-average-a-report-reveals%2f&c=555727645465801085&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment