امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 31, 2020

6 Ways CRM Data Impedes Sales and What You Can Do About It

Sales teams need data they can trust. But ensuring they have access to CRM data that’s accurate requires knowledge first and action second. In this special report, you’ll discover the types of data ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=988C5BEEF4B54314BB707D12890F897E&url=https%3a%2f%2fwww.computerworld.com%2fresources%2f200756%2f6-ways-crm-data-impedes-sales-and-what-you-can-do-about-it&c=10558520732915815124&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment