امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 28, 2020

Doug Boneparth’s Work-From-Home Secrets

That’s a lot of people across the entire practice asking for something to be done. It has to be systematized. Basically, using a spreadsheet and our CRM system, I’ve created a way to take in all that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5D280946DFD74E29951C1526C166B0EE&url=https%3a%2f%2fwww.thinkadvisor.com%2f2020%2f03%2f27%2fdoug-boneparths-work-from-home-secrets%2f&c=17109609968770361070&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment