امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 28, 2020

Trying Times for Employee Engagement

We make a big deal of engaging the customer, and in most CRM circles engagement outranks simple customer experience. Authorities like Paul Greenberg have made a crusade of engaging customers -- and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=201DD9DBE25F46FA81993BB21DD4F902&url=https%3a%2f%2fwww.technewsworld.com%2fstory%2f86595.html&c=13694951123377377254&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment