Unsurprisingly, these upstart companies have also been involved in recent high-profile mergers and acquisitions — such as Salesforce’s [CRM] $1.35bn acquisition of mobile workforce management platform ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A0C25B118A641D4AF74906FAE74D42F&url=https%3a%2f%2fwww.cmcmarkets.com%2fen-au%2fopto%2fis-the-rise-of-saas-stocks-set-to-continue&c=8270232991536288130&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment