امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 28, 2020

Cloud Analogy Receives Top IT Services Firm Award From Clutch

Dover, DE, March 28, 2020 --(PR.com)-- Cloud Analogy, the worldwide leader in Salesforce Development Services and CRM Implementation Solutions, today announced that Clutch, the leading ratings and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5D280946DFD74E29951C1526C166B0EE&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f808961&c=1539762787034155952&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment