امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

Vlocity Ranks Among Fastest-Growing Private Companies in California

A three-time Forbes Cloud 100 Winner (2017, 2018, 2019), Vlocity is an “industry cloud” pioneer built in partnership with Salesforce, the world’s #1 CRM provider. Vlocity increases sales, service and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FA8D327D3F354E3AA7178EB866992993&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2f25f4d818ab5875b949226200b7403b00&c=4293887630000444481&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment