امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

The Zacks Analyst Blog Highlights: Crowdstrike, Uber, Slack, Zendesk and Zuora

Chicago, IL – February 24, 2020 – Zacks.com announces the list of stocks featured in the Analyst Blog. Every day the Zacks Equity Research analysts discuss the latest news and events impacting stocks ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FA8D327D3F354E3AA7178EB866992993&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fzacks-analyst-blog-highlights-crowdstrike-163704502.html&c=17810046195209939605&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment