امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

Smaller Firms Must Specialize if They Want to Grow: Report

Capitalize on technology beyond providing efficiencies for firm operations by adding social media management and email marketing platforms that can integrate with your CRM, or mobile apps and chatbots ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A66F24F441DA44A9B8A99C0485D6D921&url=https%3a%2f%2fwww.thinkadvisor.com%2f2020%2f02%2f24%2fsmaller-firms-must-specialize-if-they-want-to-grow-report%2f&c=13587669177268747750&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment