This would appear to have been a deal waiting to happen. Brent Leary, founder and principal analyst at CRM Essentials says Salesforce saw this as an important target to keep building the business.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F4009941231048769D12A64E2209307F&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2020%2f02%2f25%2fsalesforce-grabs-vlocity-for-1-33b-a-startup-with-1b-valuation%2f&c=2062313669809500507&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment