امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 25, 2020

How Dealertrack is Creating a Seamless Car Buying Experience for Customers – Cheryl Miller, Sr. VP

Cheryl Miller: Yeah. So we’ve been very focused on a couple of things. So first, talked about the workflow. A lot of our dealers are saying, “Hey, my CRM is very important to me. Help us be better ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=41257E53E0834386BCD0E6743C738F4B&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2fhow-dealertrack-is-creating-a-seamless-car-buying-experience-for-customers-cheryl-miller-sr-vp%2f&c=17984116803810313133&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment