امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 25, 2019

Jim Cramer: Think Stocks Are Too Pricey? These Big Takeovers Prove They're Not

Both EL and LVMH know about high touch. Now Tiffany will learn. What's really worth noting here is that LVMH was a marque account that was lauded at Salesforce.com's (CRM) Dreamforce last week. LVMH ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4DF2BF416DD1490C8A4C5B51C0DB61D3&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2fjim-cramer%2fjim-cramer--15181130&c=8766473041419196761&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment