Both EL and LVMH know about high touch. Now Tiffany will learn. What's really worth noting here is that LVMH was a marque account that was lauded at Salesforce.com's (CRM) Dreamforce last week. LVMH ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4DF2BF416DD1490C8A4C5B51C0DB61D3&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2fjim-cramer%2fjim-cramer--15181130&c=8766473041419196761&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment