امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 25, 2019

How Cloud Has Affected the Centralization vs Decentralization of IT

Centralized IT structures help prevent these silos, leading to better knowledge-sharing and cooperation between departments. For example, using one centrally managed CRM system makes it possible for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7080D0D11EB342CAA2F965C3A943C986&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fcloud-computing%2fhow-cloud-has-affected-the-centralization-vs-decentralization-of-it-02261064&c=16158336171010949671&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment