امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 25, 2019

32 Tips to Pump Up Your Processes & Profits

Here’s a look at 30 other suggestions shared with the entire room at the Summit after participants swapped stories for 20-minute discussions per big topic. 3. Using CRM (Customer Relationship ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4DF2BF416DD1490C8A4C5B51C0DB61D3&url=https%3a%2f%2fwww.cepro.com%2fbusiness-support%2f32-profit-tips-total-tech-summit%2f&c=7794473052411737901&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment