The company uses its own platform for session broadcast and integrates with third-party CRM and registration platforms. It offers 3D virtual environments throughout the platform as well as robust ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB539C1AACE7486C8DFD7B9E2DDA6FC3&url=https%3a%2f%2fwww.linuxfoundation.org%2fblog%2f2020%2f04%2fvirtual-event-suggestions-for-open-source-communities%2f&c=5800033179926303377&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment