امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 25, 2020

Virtual event suggestions for open source communities

The company uses its own platform for session broadcast and integrates with third-party CRM and registration platforms. It offers 3D virtual environments throughout the platform as well as robust ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB539C1AACE7486C8DFD7B9E2DDA6FC3&url=https%3a%2f%2fwww.linuxfoundation.org%2fblog%2f2020%2f04%2fvirtual-event-suggestions-for-open-source-communities%2f&c=5800033179926303377&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment