امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 29, 2020

Global Mobile CRM Market 2020 Industry Scenario, Strategies, Growth Factors and Forecast to 2025

MarketsandResearch.biz has added a new market research study entitled Global Mobile CRM Market 2020 by Company, Regions, Type and Application, Forecast to 2025 offers an extensive, capable and top to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6DE716E0C5174B29993276DC58615D9E&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fglobal-mobile-crm-market-2020-industry-scenario-strategies-growth-factors-and-forecast-to-2025-2020-04-29&c=15499800318833123167&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment