امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 27, 2020

Selects Microsoft Dynamics 365 and Teams to Power the Next Phase of Growth

As a result, C3.ai adopted and deployed Dynamics 365 Sales and Microsoft Teams in less than two weeks to help streamline sales operations, collaborate in real time, expand mobile capabilities to power ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E31D3862B14C4388BC1C034EBC1BE521&url=https%3a%2f%2fwww.pressreleasepoint.com%2fselects-microsoft-dynamics-365-and-teams-power-next-phase-growth&c=2780542634417489728&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment