امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 28, 2020

In surprise choice, Zoom hitches wagon to Oracle for growing infrastructure needs

With the company growing in leaps and bounds, Zoom went shopping for a cloud infrastructure vendor to help it with its growing scale problem. In a surprising choice, the company went with Oracle Cloud ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCB9C2D4862E42B5B4B1160275CA151D&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fentertainment%2fsurprise-choice-zoom-hitches-wagon-144328431.html&c=15347723318713943519&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment