امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 30, 2020

10 Key Benefits for Companies using CRM

The Six Biggest Benefits of CRM ,Benefits of CRM for Small Business,What are the benefits of using a CRM for your business,Key CRM BenefitsWhat are the Top 5 Benefits of CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=95CB68E587C04037BE4BD560ED9E2579&url=https%3a%2f%2fwww.fromdev.com%2f2020%2f04%2fkey-benefits-for-companies-using-crm.html&c=2622341504998185644&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment