امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 26, 2020

Global Insurance CRM Software Market 2020 Emerging Trend, Top Companies, Industry Demand, Business Review and Regional Analysis by 2025

The recently published market research report titled Global Insurance CRM Software Market Growth (Status and Outlook) 2020-2025 monitors the demand-side and supply-side trends. The report provides ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AEA767D6E663448A8D05458314C895EA&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fglobal-insurance-crm-software-market-2020-emerging-trend-top-companies-industry-demand-business-review-and-regional-analysis-by-2025-2020-04-26&c=266903687133475597&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment