امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 30, 2020

Onapsis Recognized in Gartner 2020 Magic Quadrant for Application Security Testing

Onapsis, the leader in mission-critical business application protection, today announced its code security capabilities of The Onapsis Platform have been recognized by Gartner with the company’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=489399A856A1468A9BC08D4D99D94B71&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fonapsis-recognized-gartner-2020-magic-120000562.html&c=16988855128075624148&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment