امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 28, 2020

COVID-19: Let us not forget the hopeful news, part four

Thus, for the last now month, I've been doing the "Let us not forget hopeful news" a.k.a. the acronym-awkward LUNFHN (Lunfin?). The purpose was to separate the good, the warm, the hopeful news signals ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=279ECAD6DE28424B8BEBC3F26BCDCB04&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2flet-us-not-forget-hopeful-news-part-4%2f&c=11650125884411244849&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment