امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 27, 2020

Atento Sets Date for Fiscal 2020 First-Quarter Results

PRNewswire/ -- Atento S.A. (NYSE: ATTO), the largest provider of customer relationship management and business process ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E31D3862B14C4388BC1C034EBC1BE521&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fatento-sets-date-for-fiscal-2020-first-quarter-results-1029134773&c=17820903822962142998&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment