امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 26, 2020

How To Transition From On-Premise Call Center To Work-At-Home Setup

In other words, deploying a work-at-home solution as quickly as possible is the key to ensure business continuity. A work-at-home solution can offer a call center the agility, flexibility and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AEA767D6E663448A8D05458314C895EA&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fhow-to-transition-from-on-premise-call-center-to-work-at-home-setup%2f&c=13990144173698810518&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment