امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 30, 2020

Don’t Buy a Rolodex, Buy a Process

Like any well-organized effort, a firm’s go-to-market approach should follow a prescribed process including a formal reporting regimen. Many firms are finally adopting customer relationship management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=95CB68E587C04037BE4BD560ED9E2579&url=https%3a%2f%2fcpatrendlines.com%2f2020%2f04%2f30%2fdont-buy-a-rolodex-buy-a-process%2f&c=14914764742199014798&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment