امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 28, 2020

Infogroup Launches B2B Intent Data Capability within Its Real-time Data Platform, Data Axle

Marketers using intent data report great success, raising close rates by more than 79% with Infogroup clients expecting an even higher performance due to the real-time access to the data within the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCB9C2D4862E42B5B4B1160275CA151D&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2finfogroup-launches-b2b-intent-data-capability-within-its-real-time-data-platform-data-axle%2f&c=17257229784557870560&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment